Stanley Black & Decker: Innovation for those who make the world

Vorming

Stanley Black & Decker is a world-leading provider of tools and storage, commercial electronic security and engineered fastening systems, with unique growth platforms and a track record of sustained profitable growth in more than 100 countries. We have a rich history since 1843. Our goal has always been simple and straight forward: provide tools and solutions that make life easier.

BLACK+DECKER study case: 
• 40 jaar ervaring in schoonmaken – een 40-jarige innovatie die geschiedenis geschreven heeft
• 360° lancering van nieuwe steelstofzuigers

Sprekers

Hanne Knevels, Trade Marketing Manager Benelux
Vanessa Goetschalckx, E-commerce – Content Marketing Manager Benelux


Hanne Knevels, Trade Marketing Manager Benelux, en Vanessa Goetschalckx, E-commerce – Content Marketing Manager Benelux leggen stap per stap uit hoe je efficiënt een nieuw product in de markt lanceert. Wat komt er kijken bij een 360° business plan? Wat is de impact van online en social media? Zijn het nu 4 P’s of 5?
 

Deelnameprijs

  • Studenten Business School Thomas More: via semestriële bijdrage
  • Andere Thomas More studenten: €10
  • Thomas More Alumni: 20€

Praktisch

Datum & startuur | 22 oktober 2019, onthaal 17:45 - start seminarie 18:15 - verwachte einduur 19:45
Taal | Nederlands
Locatie | Thomas More, Campus De Vest, Zandpoortvest 60, 2800 Mechelen - Aula 2
Inschrijven | Schrijf je in via deze link

22
oktober
Dinsdag
18:15
19:45
aula 2
More.seminars@thomasmore.be
E