Project Algoritmeontwikkeling en AI StressTRACS Het monitoren van stress met commerciële wearables en zelfrapportage bij een studenten- en personeelspopulatie van de ...
Project XR XR.net Thomas More is een voorloper in Vlaanderen in het gebruik van XR-technologie binnen opleidingen. XR staat voor extended ...
Project XR XR in onderwijs Dit project kadert in het Vlaamse actieplan Extended Reality (XR) in de 2e en 3e graad van het beroeps- en technisch ...
Project Assessment & interventie Assessment Hub Assessment Hub is een online multidisciplinair en multimethodologisch assessmentplatform met een divers aanbod van producten ...
Project Assessment & interventie ATMOS en ATMORE Dit project wil een eenvoudig hanteerbaar akoestisch screeningsprogramma ontwikkelen voor scholen.
Project Assessment & interventie Transcraniale gelijkstroomstimulatie (tDCS) in de behandeling van afasie In dit project willen we de impact van de tDCS-parameters nagaan, door naast personen met een NAH ook gezonde proefpersonen te includeren.
Project Assessment & interventie Werken met een hersenletsel Opnieuw gaan werken met een niet-aangeboren hersenletsel (NAH) is niet evident. In dit project zetten we in op succesvolle re-integratie.
Project Assessment & interventie Stotteren bij kleuters Met dit project willen we zorgprofessionals toegang geven tot de meest essentiële informatie over stotteren bij kleuters.
Project Assessment & interventie STAGES Dit project beoogt de vertaling en normering van (bestaande) Engelstalige vragenlijsten voor adolescenten én volwassenen naar het Nederlands.
Project Assessment & interventie STIMCO In dit project bekijken we of criteria, gebaseerd op spraakanalyses bij een ééntaligen, al dan niet bij meertaligen gehanteerd kunnen worden.
Project Assessment & interventie ALDeQ-NL Gratis oudervragenlijst over de moedertaal(ontwikkeling) van meertalige kinderen.
Project Assessment & interventie TreatPaCS In dit project vergelijken we drie behandelingen voor kleuters die stotteren, met als doel evidentie voor de resultaten te kunnen aantonen.
Project Assessment & interventie Meer Taal Hoe ondersteunen leerkrachten en logopedisten meertalige kinderen het beste?