een duidelijke opleidingsspecifieke visie heeft.
de studenten en het werkveld een toekomstgericht en actueel curriculum geeft.
een uitdagende fysieke en digitale leeromgeving voor de studenten creëert.
altijd het noodzakelijke eindniveau voor ogen houdt, voor op de arbeidsmarkt Ă©n voor in de samenleving.
de leerprocessen van studenten in al hun verscheidenheid begeleidt en ondersteunt.
altijd de kwaliteit van de opleiding monitort en initiatieven voor onderwijsverbetering neemt.
samenwerkingen met andere opleidingen opzoekt en benut.
Onze hogeschool hanteert heldere beleidskaders. We ontwikkelen ze met onze opleidingen, de studenten en het werkveld. De kaders gaan verder dan pure theorie en worden onderbouwd door informatie uit ons eigen dashboard. We beschouwen ze als een houvast. Nooit sturend, wel zelfregulerend. Bovendien zijn ze voortdurend in beweging, omdat ons onderwijsbeleid ook continu in ontwikkeling is.
Onze dienst Onderwijs maakt deel uit van de bol Innovatie & Internationalisering, daar waar onderwijs, onderzoek, internationalisering, ondernemerschap en levenslang leren elkaar vinden en versterken.Â
De dienst werkt op zeven domeinen:
Dankzij een ankerwerking voelen de medewerkers van de dienst goed aan wat er leeft in de organisatie en kunnen zij begeleiden en helpen op maat van de specifieke noden. Onderwijsondersteuners in de opleidingen vinden elkaar in een lerend netwerk, medewerkers ontmoeten elkaar bijvoorbeeld tijdens lunch & learn-sessies, of nemen hun lespraktijk samen met anderen onder de loep tijdens lesson studies.