Tool Digitale beleving Auto-Foley Als onderdeel van het onderzoeksproject MediaGenie hebben we een veelbelovend pilootproject afgerond. Met Auto-Foley tonen we ...
Tool Effectieve communicatie Heerlijk Helder in de Zorg Onderzoekers ontwikkelden een toolkit van zeven boekjes, inclusief een herkenningswijzer lage gezondheidsvaardigheden en ...
Tool Circulair ondernemen Doelgroepbevraging kledingverhuur In het kader van het Infinitex-project bevroegen onze onderzoekers 384 Vlamingen over kledingverhuur bij Dressr.
Tool Circulair ondernemen Circulaire communicatiewijzer Er heerst bij de implementatie van circulaire acties nog vaak onzekerheid over hoe klanten effectief gaan reageren op een ...
Tool Circulair ondernemen ROI-calculator De ROI-calculator Mode helpt modebedrijven de terugverdientijd en return on investment van circulaire modellen te berekenen.
Tool Innovatief toerisme Op reis naar de toeristische ontsluiting van immaterieel erfgoed Het onderzoeksproject "Ontastbaar Erfgoed" draaide om de synergie tussen toerisme en immaterieel erfgoed: een delicate dans ...
Tool Circulair ondernemen De drempels en kansen voor kledingverhuur Product-als-dienstsystemen zijn niet altijd hip geweest. Het is nog niet zo lang geleden dat het huren van spullen eerder ...
Tool Innovatief toerisme The MindTour Book Het project MindTour staat voor 'Mindful tourist services for intellectually disabled people' en is een Erasmus + ...
Tool Digitale beleving Smart Retail Playbook Het Smart Retail Area project, een samenwerking tussen Thomas More Research en Stad Antwerpen, draaide volledig rond het ...
Tool Creatieve Productie Case study Presence: fotorealistische avatar Hoe ontwikkel je een fotorealistische avatar? Voor het onderzoeksproject " Presence" onderzoekt Thomas More hoe digitale ...
Tool Datagedreven ondernemen Datagestuurde winkelgebieden: handboek voor lokale besturen De eindresultaten zijn nu beschikbaar!