Hoe ontwerp je een briljante blend in het hoger onderwijs?
Laat je inspireren door didactische aanbevelingen, ontwerpmodellen en veel praktische voorbeelden in de handreiking ‘Briljant blenden’
De handreiking is het resultaat van inzichten uit twee wetenschappelijke reviewstudies van twee onafhankelijke onderzoeksteams.
Vanuit Expertisecentrum Onderwijs en Leren (ExCEL) van Thomas More-hogeschool onderzochten Milou de Smet en Claudio Vanhees samen met andere collega’s van Thomas More Onderzoek het effect van verschillende types blended onderwijs op de leeruitkomsten en psychosociale uitkomsten bij studenten in het hoger onderwijs.
Vanuit het Lectoraat Professionalisering van het Onderwijs van Zuyd Hogeschool | Zuyd University of Applied Sciences en het lectoraat Boundary Crossing van Fontys Hogeschool onderzochten Hanneke Theelen en Dave van Breukelen wat vanuit wetenschappelijk onderzoek bekend is over didactische strategieën, methoden en technieken voor het ontwerpen van e-learning.
We wensen je veel inspiratie en succes bij het ontwerpen van jouw blended onderwijs!